Reuver-Vlodrop

Redelijk geslapen. We waren moe van de lange dag. Het ontbijt is prima. Al vroeg fietsen we. Nu richting Vlodrop. Ook nu beginnen we met het volgen van het boekje. Dat gaat goed tot we in het natuurgebied de Meinweg zijn. Prachtig gebied.

Reuver-webssite

Daar kunnen we op een bepaald moment niet verder. Lopend wel, maar niet met de fiets. Daarna raken de routebeschrijving kwijt. Naar ons gevoel blijven we langs de grens fietsen. Als we later thuis de route nakijken, blijkt dat toch niet het geval te zijn. We hebben een stukje afgesneden. Mag eigenlijk niet, maar in dit geval was het overmacht. Met de fiets konden we immers niet verder. Omdat we de routebeschrijving van het boekje kwijt zijn, volgen we nu de knooppunten. Op die manier komen we toch dicht bij de grens fietsend uiteindelijk in Vlodrop. Dat is het eindpunt van de eerste helft van het rondje NL. 1000 km zijn we nu onderweg. Dat was ook het doel dat we ons gesteld hadden. Voor de vakantie moesten we Vlodrop gehaald hebben, zodat we in de vakantie met het tweede deel kunnen beginnen. Van Vlodrop met bus, trein en bus terug naar Arcen om de auto op te halen. Tegen 6 uur zijn we terug. We eten in het tentje waar we ’s middags na aankomst wat gedronken hadden. Daar mochten we ook de fietsen zetten. Terug in Vlodrop de fietsen opladen en eten. Tegen 22.00 uur zijn we thuis.